28 Şubat 2012 Salı



Doğdun mu , geldin mi sen de bu dünyaya masum yavrum benim ?...
Geldin bak , geldim diyor hüzünlü yüzün henüz sen konuşamasan da daha !...

Geldin ki gözlerin şimdiden mahcup bakıyor seçemediğin uzaklara ...
Geldin ki kaygılısın , oysa daha uzaktasın seni düşürecek o tuzaklara ...
Geldin ki talih seni nerenden incitmişse artık onun kederi yerleşmiş hemen bakışlarına...
Geldin ki göz bebeklerin bebekliğine bakmadan bulanmış çarçabuk buğulara ...


Seni canımın içine alsam yaşar mısın orada ?
Sarsam kucağıma korusam yıllarca , korkar mısın kollarımda hala ?
Saçlarını ellerimle seve seve uzatsam bir tutam kesip hatıra koyar mısın yanıma ?
Koynumda kokun kalsa eğer açar mıyım ben onu hiç rüzgarlara ?  inan ki asla ...


Anan baban benden gayrı gelmiş olsan da dünyaya ...
Baba yarın olam , arada bana da bak derman ol süzülen göz yaşlarıma ...
Bırakıp giderlerse bir gün seni , söz ver bana sakın ha sakın ağlama ...
Kolların açık kalsın hep , çünkü sıcak bir boyun var ben de , sarılmaya hazır boynuna ... 


Gün gelip vakitsizce göçüp gitmek düşerse benim bahtıma , istemem yalnız kalma buralarda ...
Seni benim kadar sevecek bir yüreği ne olur şimdiden bul ara ...
Boş kalmasın hiç , hep sevgi ile dokunulsun o küçücük avuçlarına ...
Kıymetini bilen çıkmazsa bir ömür boyu karşına , ömrünün sonunda yerin yanım olsun orada da ...


O zamana kadar ya ben uzanayım beşiğine ya sen gel yat uyu omuzlarımda ...
Dudakların kulağıma denk gelsin , aldığın her nefesi duyayım , ısınayım senin soluğunla ...
Bakışların bakışlarımdan yine kaçsın utanarak olur ama yeterki gitme kal kucağımda ...
En rahat olduğumuz yer kollarımın arasında dalalım ikimiz de birlikte uykuya ...

şiir ve fotoğraflar ;  aytaç kurtuba

şarkı ve şarkıcı ; mono esi , manolis aggelopoulos 
http://www.youtube.com/watch?v=ktZuGWD2-sY bu linki tıklayarak şiiri okumanızı dilerim ...

şubat 2012

Hiç yorum yok: